Bröllop!

Hej alla glada!

Jag ska börja med att berätta att jag har börjat äta lite smått igen.. för alla som inte vet så av min medicin mot bihålerna så mår jag jätte illa varje gång jag äter eller tänker på mat... så det har inte varit så roligt. Men nu ska jag inte sitta här och klaga på hur jag mår utan berätta lite om min trevliga helg! 

Fredag: Var jag bara hemma hos mig med Becca och tittade på idol.. och det var helt rätt som vann!! Skulle egentligen ha firat min kompis som fyllde 18 i onsdags men det blev inte så. Får göra det en annan dag!

Lördag: Första lördagen som jag inte jobbade på en månad! Jag var på min fasters bröllop istället och det var jätte kul! De var så gulliga tillsammans! Jag är verkligen glad för min fasters skull för Mathias är verkligen en toppen kille! Det blev 3 rätters middag och sen dans! Gulligast på hela festen var när Mathias sjöng för Lotta! ( lägger in låten lite längre ner..) Jag tror jag kom hem vid 3 på natten... och då var jag jätte trött. Håll nästan på att somna i bilen på väg hem från Tyresö.

Söndag 2 advent: Snart ska jag och Jenny åka till Täby C och handla julklappar, har inte köpt en enda! Så det blir lite kul.. Ikväll börjar nya avsnitt av One Tree Hill också!



Här är låten!

skriver mer ikväll! pusspuss / Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

HAR DU INTE KÖPT JULKLAPP TILL MIG ÄNNU?! skoja bara, hihi :] Hörde av Jenny att ni hittat lite fina grejer :] Äd!

2007-12-09 @ 23:06:36
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0