Ny mobil!

Hejsan!
Idag när pappa kom hem från jobbet sa han att vi skulle åka till någon affär... han sa inte vilken förens vi kom in i bilen. Vi skulle åka och titta på nya mobiler! Haha jag och Jenny har jätte gamla mobiler de är 2 år gamla...
måste bara lägga in en bild för att visa! De är en Samsung E530



Nu har jag iaf beställt en ny fin mobil som kommer imorgon! så ni kan sluta skratta åt den gamla mobilen nu ^^

 Här är den!



Imorgon åker Hanna till thailand i 3 veckor!  Jag kommer sakna dig jätte mycket och du är verkligen som en lillasyster för mig!

Du kommer att få det jätte härligt och bli jätte brun!

Du får ha det så jätte bra där borta och du får tänka på oss här i kalla sverige! 
Jag älskar dig lillasyster nr 2!

Skriver mer imorgon! pusspuss / Sofia

Kommentarer
Postat av: Hanna

hahahahhahahahah (jag skrattar åt den gamla mobilen) nej då ;) men den är inte ful, fast den nya är ju betydligt snyggare *avundsjuk!* :)
JAG KOMMER SAKNA ER OCKSÅ; SYSTRARNA H!
Storasyster & lillasyster, ni betyder så mycket för mig! 3 veckor kommer bli en evighet... Love you

2007-12-13 @ 20:23:28
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0