Alla helgons dag

Igår var det  alla helgons dag och då var släkten här, men innan det var vi på kyrkogårdarna. Först Joel sen Tobbe och sen min gammel farfar. Jag tycker fortfarande det är lika jobbigt att åka till kyrkogårdarna.
Jag saknar alla jätte mycket men jag hann aldrig träffa min gammel farfar,  Vila i frid alla!

I veckan hade Beril begravning. Jag var inte där för jag kände inte honom så väl. Han bodde på Gotland så förra året var vi där och bodde hos honom. Det känns konstigt att han är borta och ganska jobbigt.. Jag hatar att när folk dör! VILA I FRID BERTIL!

image14

Kommentarer
Postat av: nettan

hej sofia ville bara säga att ja älskar dig över allt annat puss o kram din moster nettan

2007-11-07 @ 14:30:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0