En tråkig måndag igen...

Idag var det en tråkig måndag igen nu när lovet är slut. Det som var roligt idag var att vi började med ett nytt ämne som heter Livsmedelskunskap.. det tråkiga med det var att vi inte har någon sovmorgon längre...
Jag fick gå tidigare idag från skolan också, skulle till doktorn och ta sprutan mot Livmoderhalscancer. Jag hade verkligen laddat hela dagen för den, men när jag kom dit så får ja inte ta den... måste vänta till efter den 18 dec då Jenny har fyllt 14 år..



Idag har jag tänkt jättr mycket på Tobbe ( mina kusiners pappa som dog). Kanske bara för att Ida har börjat fråga jätte mycket om honom och för att vi fick hem två foton på honom igår som pappa ska kopiera så att Ida och Filip (kusinerna) får varsit. Det kändes jobbigt att titta på fotot som jag inte har sett på jätte länge men det är säkert bra så att jag inte glömmer hur han såg ut... För det är ju så, bilden på honom som jag har i mitt huvud försämras varje dag...
Jag kommer aldrig glömma vad jag gjorde den dagen då Tobbe dog....  men det orkar jag inte ta upp nu, kommer bara börja gråta...

image15


Men en sak kan jag säga, det var att jag hade varit hos min bästa kompis Pernilla. Jag är jätte glad att jag var hos just henne när det hände, hon var verkligen ett jätte stort stöd för mig!
Vi är inte lika bra kompisar längre som vi var då, men hon kommer alltid att ha en stor plats i mitt hjärta. Det känns skönt att vi fortfarande har kontakt genom msn och sms, annars hade vi nog inte pratat över huvudtaget tyvärr... 
När jag hörde att du låg på sjukhus i våras så blev jag jätte rädd... Jag ville inte att en till som betyder jätte mycket för mig skulle försvinna. Jag kom och hälsade på dig på sjukhuset några dagar efter och då mådde du bättre och skulle få åka hem dagen efter, det var verkligen en lättnad för mig! 
Vi har gjort så mycket roliga saker och kommer nog ihåg varenda en!
DU OCH JAG FÖRALLTID, OCH JAG HOPPAS ATT DET BLIR FLER MINNEN MED DIG PERNILLA! 
 

image16

Haha Förlåt men jag måste bara! Det är en bild på mig och Pernilla när vi gick i 7an...




Skriver mer imorgon! Ciao


Kommentarer
Postat av: Litet p

Asså gud var du är söt, underbar och allting!!!
Du är en sån fantastisk människa, älskar dig föralltid och du finns djupt i mitt hjärta- Det vet du!!
Gråter för du är så underbar, vi glömmer aldrig varandra, vi har upplevt så mycket, du kommer alltid va en del av mig och mitt liv
ÄLSKAR DIG!!!

2007-11-05 @ 21:34:43
URL: http://litetp.blogg.se
Postat av: Hanna

usch, blir ledsen av det där som hände med Tobbe.
men tänk på att du alltid kan prata med mig, jag kan ju föreställa mig hur det är.
Vila i frid Tobbe och lillebror Joel.

2007-11-05 @ 21:43:05
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0