Förlåt..

Förlåt för att jag inte har skrivit på ett tag men jag har varit ganska upptagen ^^  
I måndags började jag kl 1 och slutade kvart över, hade utvecklingssamtal...så det var en väldigt lugn dag. Utvecklingssamtalet gick bra.
Igår var det också en väldigt lugn dag och rolig... vi var på studiebesök på Café Opera, Operakällaren och Vassa Eggen.  Jag gillar verkligen min klass, vi har så roligt tillsammans! När jag kom hem så träffade jag Matilda, vi såg på One Tree Hill tillsammans. Det var trevligt eftersom vi inte hade setts på ett tag..
Jag var duktig igår också... jag var och tränade med mamma och jenny. När ja kom hem så såg jag Desperate housewife, mitt älsklingsprogram.

Idag var det en helt vanlig skoldag.. men ändå ganska ok för dagen gick ganska fort.
Jag blev jätte glad idag, fick veta att om jag får VG - MVG på provet på måndag i karaktärsämnet så kommer jag få MVG i betyg! *stolt*

Men nu måste jag fortsätta med mitt hotellarbete... men skirver så fort ja kan!
Ciao // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0