Fredag!

Jaha nu är det fredag igen och ännu en helg väntar... 
Om jag mår bättre ikväll så ska jag nog träffa mina älskade kompisar (som jag inte har berättat så mycket om, men det gör jag en annan gång).

De jag kan säga är att dom betyder jätte mycket för mig och att jag alltid kommer att  finnas här för dom! Om ni inte hade funnits där så skulle jag nog inte ha klarat mig igenom allt!

image19


Igår såg jag världens bästa film men gu va ja grät! Den heter The Notebook! Så alla som gillar kärleksfilmer det är verkligen världens bästa kärleksfilm! De är en film man kan se hur många gånger som helst och gråter gör man varje gång..

image20

Men nu ska jag gå och titta lite på tv, men skriver mer ikväll eller senare idag! Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0