Resume

Nu har jag inte skrivit på jätte länge igen... så nu är det dags att skirva lite om vad jag har gjort sen i onsdags ^^

Torsdag: Var jag på hotellet och hade först Hotell A och sen projekt & företagande. På kvällen var jag och dansade! trodde jag skulle vara helt borta på allt men jag hängde med riktigt bra faktiskt *stolt* . Efter dansen så åkte jag, mamma och jenny till farmor. Det var riktigt trevligt faktiskt. Vi fikade och sen visdade farmor sin klänning som hon ska ha på lotta och mattias bröllop den 8/12, jag ska ha min balklänning. De var torsdagen det...
Fredag: Var vi på hotellet igen men då hade vi våran restaurang, jag fick vara husfru *suck*... Jag fick städa överallt och duka för oss sen när vi skulle äta. Men nu är det gjort iaf och de var ganska skönt för jag var så förkyld...
På kvällen kom Matilda hem till mig, vi tittade på The Notebook igen... Jag har sett den 4 gånger nu bara på 2 veckor... 
Lördag: Gick jag upp 05.30... skulle jobba. Jag kom till jobbet kvart över 7 och började halv 8. Så det var bara att stämpla in, gå och byta om och sen börja jobba. Jag och Victoria fick nya namn av en ny kille, kallas nu Piff & Puff av alla på jobbet... haha. Efter jobbet åkte jag hem och sov i en timme och sen var det dags för att göra i ordning sig... skulle vara borta halv 7 på en tjejmiddag hos en kompis. Det var skit trevligt på tjejmiddagen kom hem vid halv 2 och då var jag verkligen jätte trött...
Söndag: Vaknade jag vid halv 12 och kl 4 skulle vi vara borta hos Lovisa ( som jag var på tjejmiddag hos ). Vi skulle hem till henne och gratta henne. Det var kul kom hem vid halv 7.
Måndag: En helt vanlig måndag idag... så har inget att berätta ^^

Skriver mer ikväll eller imorgon ^^
Pusspuss // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0