Bihåleinflammation...

Jag har haft skit ont i huvudet i flera dagar och de har dunkat under ögonen (vid det där benet) och sen i hela pannan. Det har verkligen varit skit jobbigt. Jenny har varit förkyld skit länge.  Så idag bestämmde jag och jenny att vi skulle gå till doktorn för att kolla upp vad vi var för sjuka. Det var skit mkt folk hos doktorn och vi fick sitta och vänta länge. Sen fick vi äntligen komma in och jag fick börja. Hon frågade om jag hade känt så länge och om jag har varit  förkyld på den närmaste tiden. jag svarade och då sa hon att det måste vara bihåleinflammation. sen var det jennys tur och hon frågade jenny samma saker och jenny svarade... doktorn sa att jenny bara hade en skit stor förkylning.

Vi hämtade ut min medicin som jag ska äta i 10 dagar och sen åkte vi hem.
Nu orkar jag inte skriva mer... men vi hörs.. Ciao

image6 

Kommentarer
Postat av: hanna

hihi va söt du är som har visat en bild och allt :]

2007-10-19 @ 16:42:29
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0