Början av lovet!

Hmm... var ska jag börja...

I Måndags var jag och klippte mig, Matilda följde med. Blev jätte nöjd! Klippte mig lite kortare och slingade blont. Sen åkte jag och Matilda hem och drack varm choklad och såg på one tree hill.  Efter one tree hill åkte Matilda hem för att göra i ordning sig, vi skulle åka in till stan och äte med Becca och Jessica. Så vi sågs på tåget och gick sen och åt på Fridays. De var trevligt.
Sen tog vi tåget hem och Becca skulle sova hos mig. När vi kom hem så träffade vi några andra kompisar. Vi gick hem till mig  och tittade på film.
image12

Mamma väckte oss halv 9, gu vad ja var trött då. Jag fick gå upp och packa för jag och mamma skulle åka till ett spa. Vi körde hem Becca och sen åkte vi till Friiberghs herrgård.
När vi kom dit så gick vi ut och gick i en timme, när vi kom tillbaka var det eftermiddags fika så vi fikade innan vi skulle gå och få våra behandligar. åå va härligt det var att få massage och ansiktsskrub.
Efter behandligarna så gick vi till poolrummet och badade och bubblade, jag var jätte duktig... simmade i en halv timme. Sen gick vi och gjorde i ordning oss till middagen. När vi satt där och åt så kom ett jätte stort sällskap in i rummet. En av dem var en jätte snygg kille! Han var där med sin släkt på släktmiddag, någon av dem fyllde år.
Om inte jag hade varit så feg så hade jag gått fram och frågat efter nr eller nåt sånt men nu blev de inte så... Han var ju där med hela hans släkt så det kändes pinsamt. Efter maten så tog mamma och jag något att dricka i baren och gick och satte oss vid en öppenspis. Jag och den där killen kollade på varandra lite då och då...
Sen åkte han hem och vi gick och la oss.

Väckar klockan ringde 8 imorse. Vi gick upp och åt frukost och sen packade vi ihop oss och åkte tillSala. Det var jätte mysigt där och vill verkligen åka tillbaka någon gång!

image13


I Sala mötte vi mormor, nettan och kusinerna. Vi var först i Sala silvergruva, det var coolt men lite läskigt. Var nere 60 m under marken, det var jätte kallt där.  Efter det åkte vi och fikade och sen till någon stor affär med massa saker i. Köpte ingenting speciellt. Sen började den långa vägen hem.
Idag kom Jenny hem också! Har saknat henne!

Imorgon ska jag jobba från 7 - 12 och sen hem och sova en liten stund innan vi ska åka i väg på kryssning till Åland! Det ska bli skit kul!
Jag, Becca, Jenny, Hanna, Olivia, Oskar, Sara och sen våra mammor!  VI kommer att äga hela båten!


Nu måste jag snart gå och sova för att orka med imorgon! Men vi hörs! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0