Fortfarande sjuk & nu är det fredag!

Nu orkar jag inte vara sjuk längre!
Igår missade jag dansen bara för att jag är sjuk och sen så missar jag så mycket i skolan. De kommer ta en vecka att komma in i allt igen. Nu har jag varit sjuk i en vecka men har inte vetat vad det var för någonting förens i onsdags.
Nu är det helg igen! men vad kommer jag göra då.... jo titta på tv eller sitta vi datan, Kul helg  "JIPPI"
Ikväll ska jag och Jenny hem till mormor och morfar, vi ska äta mat där, alltid jätte god mat! Jag och Jenny älskar mormors oxrolader, så hoppas vi får de till middag ikväll! I vanliga fall så skulle jag få gå ut efter maten och träffa kompisar men den här gången blir det att stanna där hela kvällen och ta det lungt... Jag menar inte att det är tråkigt hos mormor och morfar för dom är bäst! Men det skulle vara kul att vara med kompisarna.

Nu ska jag gå och titta på tv ett tag... men vi hörs senare! Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0