Fredag, Helg!

Idag är det äntligen fredag!
Idag kom jag upp i tid, gick upp kvart över 6 för att hinna äta en stor frukost... Vi skulle inte få äta lunch förens alla gäster var klara och det var typ vid 2... så då gäller det att äta en stor frukost så att man orkar jobba.
Vi öppnade våran restaurang idag, det var skit kul! Jag var skit nervös, nästan så nervös som jag brukar vara när jag ska upp på scenen och dansa. Men det gick jätte bra! Jag klarade allt utan att tappa något *stolt*.

Ikväll ska jag till Resarö och hälsa på en killkompis som bor där, har inte träffat honom på jätte länge så de ska bli skit kul! Jag och Sofia ska åka dit, henne har jag inte heller träffat på länge så de blir en super kväll hoppas jag!

Nu måste jag gå och sminka mig och sånt... innan Sofia kommer hit och innan maten är klar.
Men ja skriver mer imorgon eller senare inatt ^^ Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0