Hej alla glada!

Det hände inte så mycket i skolan idag, en helt vanlig tisdag helt enkelt.  Det var skönt och dagen gick ganska snabbt. Nu är jag hemma och ska snart börja mitt pluggande som kommer att bli resten av kvällen, tror jag. 
Man ligger så mycket efter när man har varit sjuk, iaf jag. Jag måste göra ett helt power point arbete till imorgon i karaktärsämnet.. Men nu ska jag inte klaga mer. De är faktiskt Desperate Housewives idag kl 9, de får jag inte missa.  

AIK - GBG
Igår var jag på aikmatchen med min lilla syster, min kompis och hennes pojkvän. Vi stod på norra stå, men de märktes inte att vi stod i klacken för alla var helt tysta. Inte som klacken brukar vara, skit dålig stämning. Matchen var ok men det där målet Gbg gjorde borde inte ha räknats som ett mål..  Jag tyckte att AIK hade hela matchen!
JAG ÄLSKAR AIK ÄNDÅ!

Imorgon kväll kommer bli skit kul för då ska min klass sova på Täby Park. Eller sova och sova, det kommer nog inte bli så mycket sovande. Men skriver mer om det imorgon för nu måste jag börja med mitt arbete...

ha det bra, Ciao!

image12


Kommentarer
Postat av: Pangboomcrash

Jadu jag tyckte AIK losa rättvist hahahahahahaha

2007-10-23 @ 17:21:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0