Ledig!

Idag har vi Resursdag i skolan och då fick vi vara lediga, jätte härligt! Så igår var jag med tjejerna i klassen  i stan och åt på restaurang, de var jätte mysigt och gott. De är så roligt att vi tjejer redan har blivit så bra kompisar bara efter ca 2 månder, vi kan verkligen prata om allt och då menar jag verkligen allt! När vi hade ätit där så åkte vi hem till var och en, jag var jätte trött när jag kom hem så jag gick och la mig driekt. Tror jag kom hem vid halv 12.

Jag vaknade halv 11 imorse och ska snart gå till mormor och fika, hon har gått i pension nu så hon är hemma på dagarna.

Vi hörs senare.
image1

Kommentarer
Postat av: 3 /_ | 4 5

Nice blogg ;), trevligt att du har så bra vänner att hänga med efter två månader ^^, och så får man hoppas att du hade trevligt hos din mormor ;)

2007-10-10 @ 15:00:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0