Lördag morgon!

Jag vaknade 9 imorse för då kom mamma in till mig och sa att dom skulle åka till Västerås och kolla på när Jenny spelar fotboll,de är någon cup där... Men jag gick inte upp förens kl var  vid halv 10 - 10. Då var det att sätta fart för jag ska snart åka till stan med tjejerna i klassen, vi ska på chokladmässan. Det ska bli skit kul fast ja tror jag inte kommer att kunna äta choklad på en månad... haha.

Igår var jag och Sofia på Resarö och träffade en killkompis. Han bor själv i en stor villa, med sjötomt. Det är nog jätte mysigt där på sommaren men på hösten och vintern är det nog jätte öde. Vi var iaf där igår och det var jätte roligt. Vi kollade på film och lyssnade på musik ^^ sen kom Sofias kille David och hämtade oss och körde oss till Åkersberga där vi skulle hämta pappa och hans kompis. David körde jätte bra men jag tycker verkligen inte om att åka i skogen när det är mörkt ute.

Nu ska jag åka men skirver mer senare! Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0