Måndag, tråkigt!

Nu är det måndag igen men först ska jag berätta vad jag har gjort i helgen!

I lördags på dagen var jag på chokladmässan. Men innan det hände en helt sjuk sak. När jag och Elsa satt på tåget och var nästan framme vid östra där vi skulle möta Cicci så stannar tåget helt plötsligt och alla lampor slocknar. Jag trodde bara tåget stannade för att det väntade på ett annat tåg som skulle komma från östra men så var det inte, hela tåget hade fått strömavbrott. När vi hade suttit där ett tag så kommer konduktören och säger att vi ska utrymma tåget. Hon öppnar dörrarna och vi hoppar ner från tåget. Det var juh inte bara unga och friska människor på tåget, det var gamla och barnvagnar också så konduktören fick bära ner gamla människor från tåget. Det var nästan en halv meter ner till marken. När alla var ute från tåget började den långa vandringen på rälsen till östra. Jag har aldrig varit med om en sån sak.
På chokladmässan var det  inte så jätte kul och man fick inte smaka så mycket choklad men med bra sällskap av mina kära nya klasskompisar så blev det kul. Man fick inte smaka så mkt choklad men ändå mådde jag skit illa efter och kommer nog inte kunna äta choklad på ganska länge. 

Sen tog vi tåget för jag skulle på SBN på kvällen så jag behövde åka hem och duscha och fixa mig innan vi skulle åka in till stan igen. Jag satte på mig svarta shorts och en gul tröja, AIK färgerna! På tåget träffade jag Annie och Tilda, vii alla var skit taggade och tyckte det skulle bli kul. Vi åkte till ropsten och sen tog vi en buss därifrån till Elverket. Det var skit kul på SBN fast musiken var dålig. Vi kom hem 3 och sen sov Annie här.  Vi vaknade halv 1 i går och Annie åkte hem vid 2. Sen slappade jag hela dan.

Måndag.... Idag är det måndag igen och det känns som en evighet till helg.

Kommentarer
Postat av: PangBoomCrash =D

Jaha riktigt ovärt att du inte fick mycket choklad då tjejen ;)! Och en utrymmningen utav tåget har jag aldrig varit med om så tyvärr kan jag inte ha medkänsla för det som hände där men låter spännande ;)haha. Vad gäller din SBN kväll så... haha ja lär dig uppskatta musik xD! Själv så hade man ju gäster så jag hade lätt kunnat byta det mot vilken musik som helst på SBN ^^!

2007-10-15 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0