Onsdag

Idag var det vanlig skoldag igen, men först ska jag berätta vad jag gjorde igår på min lediga dag.

Först var jag hemma hos min kära mormor och fika, jag älskar att fika hos mormor och morfar för de har alltid så gott fikabröd. Igår fick jag tårta som hade blivit över från i söndags när vi firade morfar som fyllde 64 år. Efter det så kollade jag och mormor på resor till Kap Verde, de ser jätte fint ut där men inte så mycket shopping tyvärr...
Efter de kom morfar hem och då tittade vi lite på One tree Hill medans mormor höll på med maten, det blev Pannbiff med potatis.

När jag kom hem var min farmor här. Jag hade saknat henne för att vi inte setts på 2 veckor, och det känns som en evighet när det gäller farmor. Jenny (lilla syster) höll på med maten när jag kom hem så jag åt lite hemma också... det blev Linssoppa och pastasallad...hemkunsapsläxa. Sen efter det så tittade jag och farmor på Desperate Housewives... det är så roligt att titta med farmor för vi tycker så lika om personerna. Sen var det dags för farmor att åka hem.

Onsdag!
Jag tänkte vara duktig och gå upp kl 6 imorse för att hinna duscha och inte behöva stressa, men de gick juh inte... Jag vaknade kvart i sju och sprang in i duschen. Jag är stolt över mig själv att jag hann sminka, klä på mig och äta frukost utan att missa tåget, jag var till och med tidig till tågstationen. Första lektionen var matte, som gick jätte fort. Sen hade vi karaktärsämne, våran lärare var inte där så vi fick jobba med vårat arbete om bakterier i resursrummet. Sen hade vi lunch och sen idrott.... På idrotten tittade vi bara på en film om hjärt&lung rädding och sen fick vi sluta, slutade halv 2 idag.

Efter idrotten så gick jag med Elsa och Jessica till Täby C för Jessica skulle köpa en jacka. Hon köpte en jätte fin på team sportia, hon var jätte glad för hon hade fått den 150 kr billigare. Sen tog vi tåget hem och nu så sitter jag här...

Skriver mer senare eller imorgon. Bye bye!

image5image6image7

Mina tre favoritprogram!


Kommentarer
Postat av: 3 /_ | 4 5

Du verkar ju ha ett ganska hektiskt liv hörru =D, jag hinner inte sminka mig äta frukost och komma i tid till tåget om jag vaknar kvart i sju xD. Men man blev ju riktigt sugen på tårta måste jag ju medge :o och sen vill jag också ha en morfar som kollar på one tree hill med mig X(!

2007-10-10 @ 16:12:58
Postat av: jesper

yeeee fock off meeen snyggblogg

2007-10-20 @ 23:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0