Pappa!

Idag kom pappa hem från Dubai!
Han har inte varit borta så länge men har saknat honom ändå. Han åkte i tisdags kväll och kom hem idag vid 4 tiden.  Han hade köpt lite presenter till oss, mamma fick en vattenpipa, jenny 2 tröjor och jag 2 tröjor och en parfym (men den ska vi dela på). Pappa är ganska brun och de hade varit 38 grader där. åå jag vill också åka utomlands!

Jag är fortarande inte frisk... Igår när vi var hos mormor och morfar så fick jag jättehög feber. Vi skulle egentligen gått hem på kvällen och sovit hemma men jag mådde så dåligt så jag orkade inte gå hem, och mormor och morfar tyckte inte vi skulle gå hem och sova själva när jag mådde som jag gjorde.
Idag mår jag lite bättre men känner mig fortfarande inte helt ok..


Jag vill ha snö, så att jag får åka skidor!
Jag älskar att åka skidor men är inte så bra. Ramlar ganska ofta men övning ger färdighet, det är väl så man säger?  I Dubai där kan man åka skidor året om, där finns det en inomhus skidbacke. Tänk om vi också kunde ha det, då skulle jag nog hänga där ganska ofta. Men nu får man vänta till snön kommer så dom kan öppna Väsjöbacken!  

Inomhus backen i Dubai!

image8

  



Kommentarer
Postat av: jesper

nice meeen

2007-10-20 @ 23:52:53
Postat av: Elias

Glöd din kommentar sög ju xD!
Jag vill också har snö så att man kan dra ut med brädan ;)!
Hallå bli frisk snart! ska man proppa ner medicinen i halsen på dig eller xD?

2007-10-21 @ 13:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0