Söndag...

Igår var jag hemma hela dagen, de var skönt att bara ta det lugnt och inte göra så mycket. Sen på kvällen var jag och familjen på 50 års fest hos en kompis till familjen. Egentligen skulle jag och jenny gått hem efter vi hade ätit men de var roligare än vad vi hade trott så vi stannade där till halv 12. Om jag hade gått hem skulle jag typ ha träffat några kompisar, får träffa dem någon annan dag istället.

Min älskade syster Jenny åker till Göteborg idag... Hon är borta i några dagar men kommer att sakna henne ändå!
 

image14


Ikväll ska jag träffa matilda som jag inte har träffat på jätte länge. Vi ska kanske åka och äta i stan eller nåt sånt. Det ska bli mysigt!

Imorgon ska jag klippa mig! Men vet inte hur... Ska nog fråga om frisören vet någon bra frisyr. De jag vet är att jag ska slinga mig mer blond.

Skriver mer ikväll eller senare! Puss

Kommentarer
Postat av: Pangboomcrash

Vilken diss mot dina polare då ^^
Skriv vad ni gjorde istället x)?

2007-10-28 @ 12:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0