Torsdag, snart HELG!

Idag tänkte jag vara tidig igen men försov mig 10 min, typiskt mig... Vi var på hotellet idag ( går hotell&restaurang) det var helt ok fast lite långt råkigt, gjorde inte så mycket kändes de som... Är skit nervös för imorgon för då ska vi öppna våran restaurang, ja kommer säker göra bort mig.. Tappa nått i knät på nån eller någon sånt... jag är ganska klantig av mig. Men de går säkert bra, får man väl hoppas...

Idag har jag haft dans! Det gick jätte bra men hade en helt cp vikarie. Jag älskar att dansa, de är nästan mitt liv.
Fick veta idag också att jag inte kan vara med på höstshowen... känns skit tråkigt men ja ska på bröllop ist.

Imorgon är de FREDAG!

Men nu måste jag gå och lägga mig, skiver mer imorgon. Bye bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0