Trött...

Det var skit kul igår, kom verkligen klassen ännu närmare!
När vi kom dit så fick vi cheka in och sen gå upp till hotellrummet och lämna packningen. När jag kom in på hotellrummet så var Cicci redan där, vi skulle dela rum. Tor (våran lärare) sa att vi skulle samlas halv 7 i baren. Så vi gick dit och där fick vi läsk och chips, mums! Sen var det dags för middag, det blev hamburgare med pommes frittes, de var ok men inte super gott..  Sen när vi hade ätit så fick vi gå till datasalen för vi skulle hitta på några frågor till studiebesöket idag och prata om städningen. Efter det så gick vi upp på våra rum en liten stund och sen gick vi till hörsalen där vi skulle titta på film,  vi såg kärleken checkar in. Efter filmen så gick vi alla upp till killarnas rum och spelade sanning och konsekvens men med bara sanning. Sen blev kl 2 och då var alla jätte trötta så då gick vi och la oss.

Klockan ringde kvart över 6 imorse. Men vi gick inte upp förren vid kvart i 7. Vi skulle mötas nere vid frukosten halv 8, jag älskar hotell frukost! Sen efter frukosten var det dags att börja städa rummen, det var jätte jobbigt!
Sen åkte vi till Scandic hotel täby där studiebesöket var. Däe var vi i en timme och sen åkte vi tillbaka till Täby Park och åt lunch. Alla var skit trötta efter lunchen men då skulle vi ha projekt och företagande...
Vi slutade halv 3 idag och när jag kom hem så gick jag direkt och la mig på soffan och somnade en liten stund.

Nu orkar jag inte skriva mer..! Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0