happ nu är ännu en helg över..

I fredags var jag på Club Fashion med Matilda, Jenny och Hanna (she's like Prada and I'm like Gucci!) Det var riktigt kul men inte alls mycket folk och musiken var väl sådär ibland men med trevligt sällskap funkar allt.
Igår gjorde jag inte så mycket.. kom hit lite gäster på kvällen och åt och sedan gick jag hem till Matilda med Jessica och tittade på film. Vi såg "Fjorton Suger" den hade jag inte sett på jätte länge.. jag längtar alltid lika mycket till sommaren när jag ser den..
Idag jobbade jag först.. det var faktiskt väldigt roligt idag. Efter jobbet mötte jag upp familjen och sålde jag min balklänning.. Sedan åkte vi hem till Farmor och grattade henne i efterskott, det var trevligt!

Nu ska jag snart äta och sedan titta på någon film med familjen! Nästa helg kommer att bli sååå mycket bättre än den här, guu va jag längtar!

Pusspuss Sofia!


Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Ja vad händer näst helg ? :)

2008-04-13 @ 19:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0