Helgen!

Guu vilken helg har inte haft en lugn stund känns det som..

I fredags var jag bara hemma med M och Jenny,  vi tittade på talang och sen berg flyttar in. Men det var mysigt!
I lördags jobbade jag 07.30 - 12.30. Åkte hem och sov en timme och sen var det dags för party hos Annie med girlsen! Festen var inte slut förrens kl 5 på morgonen och då var jag lagom trött..
I söndags vaknade jag halv 9 av att Elsa ville gå ner och börja städa efter gårdagens kalas.. Men ja låg kvar en halv timme till och sen var det bara att sätta i gång att städa innan ja skulle åka hem. När jag kom hem så gick ja och la mig i sängen och tittade på Andra Avenyn men somnade rätt så snart. Var jätte seg hela dagen skulle egentligen åkt och tränat men ja orkade inte..

Idag började hälsoveckan i skolan och vi fick stegräknare har redan gått 7114 steg.. Funderar på om ja ska ta en promenad efter maten för att få lite fler steg och få frisk luft.

Ha en fortsatt bra kväll!
Pusspuss Sofia

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

låter som en himlans partynatt^^ utan mig;(

2008-04-07 @ 22:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0