Mina dagar!

Igår var jag som sagt på den där körgrejen.. det var lååång tråkigt men han som pratade var intressant att lyssna på så det gjorde det bättre iaf.

Idag tog jag den andra av 3 sprutor, livmoderhalscanser... Jag gillar verkligen inte att  sprutor men det gick bra men det kändes.. Har fortfarande lite ont, haha!

Imorgon är det AIK match som gäller!

Som jag skrev igår så skulle jag skriva om min pojkvän. Jag saknar honom så otroligt mycket! Men nu är det bara 9 dagar kvar tills vi ses igen och eftersom att veckorna går så fort så kommer dom dagarna att gå jätte fort. Jag hoppas han hittar på något roligt vi kan göra när jag kommer upp till Gävle. Jag älskar honom mest i hela världen!

Ha en fortsatt bra kväll!
pusspuss Sofia

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Jag saknar dig med Sofia:)(L) Jag vill att dom här dagarna så gå fort som fan så jag får träffa dig igen:)(L)

2008-04-09 @ 21:55:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0