Skolan!

Nu sitter jag här i skolan och gör ingenting eller jag hjälper min kära vän Josephine med sin kostkoll. Slutar 3 och då kanske jag åker till mammas jobb eller så åker jag hem innan jag ska på övningskörnings utbildning. Men det blir kul på ett sett för sedan får jag ut och köra i trafiken.. men ja säger bara se upp på vägarna då! 

Imorgon ska jag ta andra sprutan mot livmoderhals cancer, och jag som hatar sprutor! Får se hur det går...

Jag skriver mer ikväll och då ska jag också skriva lite om min älskade pojkvän!

Hej då Sofia!


Kommentarer
Postat av: Madde

Saknar skoltiden när man läser om andras pluggande :)

2008-04-08 @ 14:46:21
URL: http://angelwing.blogg.se
Postat av: Josephine

Var det inte de där sprutorna som folk dött av? :O

2008-04-08 @ 18:30:18
URL: http://beapoppie.blogg.se
Postat av: hemligbeundrare

Du skrev inget om mig;(

2008-04-08 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0