Update!

Förlåt att jag inte har upptaderat på länge men jag har juh som sagt varit i Gävle hos pojken min och sen har bloggen varit avstängd så.. men nu ska jag börja blogga igen, jag lovar!

Jag hade det iaf super i Gävle och jag som hade varit så nervös för att åka dit men det kändes verkligen jätte bra. Det känns verkligen jätte bra mellan oss! Det kändes jätte jobbigt att åka hem och Jag längtar grymt mycket tills vi ses igen!

I lördags var jag och Josephine på Emmas och Maddes 18 års fest. De hade hyrt en jätte stor lokal i Näsby och det var jätte kul. Vi fick igång dansgolvet rejält och träffade massa trevligt nytt folk!

Söndagen spenderade jag på en jätte dålig Aikmatch mot kalmar.. Det var den första för säsongen och det var nästan fullsatt.. Men jag lovar att AIK vinner nästa match mot Sundsvall den 10/4!

I måndags började skolan igen och nu är det Onsdag.. Har faktiskt varit duktig idag och tränat med M!

Måste bara lägga in den här videon för texten stämmer verkligen, Älsk! Jag saknar dig enormt mycket så mycket att du inte förstår!



Hej då från Sofia!

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Jag längtar tills du kommer upp till mig Sofia:) vi kommer ha det så mysigt(L) saknar dig

2008-04-07 @ 22:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0