Update..

I måndags var jag på AIK - Bajen.. vilken match säger jag bara. Men den slutade bra iaf som tur va! Var där med Jenny och Jessica, tack för trevligt sällskap!

Igår var jag i skolan och dagen gick jätte fort.. Tror det var tack vare världens underbaraste tjejer i klassen! Tänk va lektionerna skulle vara tråkiga utan er!
Efter skolan åkte jag och tränade 1 timme, var jätte skönt men ja var trött..
Igår började också nya avsnitt av DH.. De var faktiskt väldigt bra!

Idag... 2 månader!
Hade matteprov idag, kändes ganska bra. Sen simmade vi på idrotten. De är verkligen jätte kul!
Idag efter skolan gick ja till banken men det gick inte så bra för mamma och pappa måste vara med.. för det är så att mitt kort har slutat funka.. Sen när jag kom hem hade Jenny och Hanna lagat en jätte god middag!
Jag har tränat idag också, det var lika skönt som vanligt!

Idag har jag och han 2 månader, tänk va dagarna går fort!

image34

Hejdå!
pusspuss Sofia


Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Dagarna går fort:P man känner sej gråhårig:) älskar dig

2008-04-16 @ 21:39:03
Postat av: Soha

Trevlig kväll :)

2008-04-16 @ 21:48:59
URL: http://sohaa.blogg.se
Postat av: Hon

Ni är ju så söta :)

2008-04-22 @ 21:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0