Update!

Nu har jag inte skrivit på så där länge igen..
Det  första jag måste skriva om är att i fredags var jag med Emilia och Robin hemma hos robin på hans killkväll..Det var jätte trevligt! På lördagen åkte jag med Emilia och Robin på Robins match i rotebro.. tyvärr så blev det 1 - 1.. Det känns så skönt har verkligen fått en annan uppfattning av Robin efter den här helgen!

På lördags kvällen var min farmor och gammel farmor här och åt mat, det var jätte trevligt! Vi grillade första gången på året.. På söndagen jobbade jag och då kom familjen och åt frukost hos mig. Det var roligt sen gick vi ut och shoppade.. Shoppade verkligen jätte mycket nya kläder. 

I måndags var vi lediga.. så jag var och fikade med Cicci i stan, det var jätte mysigt efter det gick vi och bokade bord på en restaurang där vi ska äta på Valborg!

Igår var jag i skolan men har blivit jätte förkyld.. efter skolan åkte jag hem till min farmor men då fick jag ligga på soffan hela kvällen för jag mådde sämre..  ¨så det var juh inte så kul..

Nu har ni fått en liten Update från mig!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0