Börja om!

Nu tänker ja börja om igen, förra gången gick det ju inte så bra som alla vet. Ja kanske inte kommer hinna skriva varje dag men ja kommer skriva så ofta jag kan i alla fall.


Imorgon ska vi ha Nationellt Matteprov, ja är faktiskt väldigt nervös för det. Eftersom att del 1 var ganska lätt så känns det som att del 2 kommer bli svårare..  Hade Nationella Engelska Muntligt idag, fick G så jag är nöjd!

Skulle egentligen ha tränat idag men eftersom att jag börjar få ont i halsen så sket ja i det, vill bli frisk istället! Imorgon ska jag till Doktorn och ta blodprov, är nästan sjuk hela tiden så ska kolla upp va det kan vara.. Det kan bara vara att jag har en vädlig otur men de är bäst att kolla, så om det är något så kan man göra något åt det.  Missar ju så mycket i skolan när ja är sjuk hela tiden.

Ja är ganska nervös för det eftersom att jag aldrig har tagit blodprov i armen förut... Men min snälla kompis Jessica ska följa med mig och hålla mig i handen så det känns bättre!


För er som vill veta är ja fortfarande tillsammans med min kille, vi har 10 månader nästa vecka!

Nu ska jag inte skriva mer idag tror ja, om ja inte kommer på något super viktigt att skriva om!
Pusspuss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0