Dagen avklarad!

Tänk att en dag jag verkligen inte har sett fram emot inte blev som jag tänkt mig..

De nationella provet kändes bra men man vet ju aldrig.. Efter det hade vi 3,5 timmes rast så vi gick runt i Täby C och tittade på olika saker, efter skolan följde Jessica med mig till doktorn för att ta proverna men tydligen hade inte en grej kommit fram så ja fick aldrig ta det... ska ta det på måndag i stället och då kan ingen följa med och hålla mig i handen..

Ja gick ut besviken från doktorn, gick till Täby C för att möta min syster och shoppa de sista julklapparna, de blev inte mycket shoppat ska ja säga.. Vi var 3 tjejer som mest gick runt och letade kläder till oss själva.

I helgen blir det nog mer shoppat hoppas ja, då ska jag och tjejerna ut och julhandla!

Pusspuss / Sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0