En konstig dag..

Tänk va mycket konstigt det kan hända på en dag..


Dagen började med att jag åkte till min praktik plats, vi gick runt där och kollade rummen då det helt plötsligt blev helt kolsvart.. när man liksom är hemma och det blir strömavbrott  så vet man ju precis var allt står men när man är på ett ställe som man inte känner till så bra så börjar man gå in i olika saker och helt plötligt möter man människor i mörkret, de var faktiskt en ganska läskig känsla..

Pappa kom och hämtade mig från praktien så åkte vi till doktorn, ja var väldigt nervös när ja satte mig i bilen. Men när ja väl kom dit blev ja faktiskt lugnare, vi gick in i labet och ja la fram min arm och sen var det över.. att ta stick i fingret är värre än det där! Nu har jag iallafall gjort det och nu väntar ja bara på provsvaren..

Efter doktorn åkte jag och pappa till Täby C, vi köpte en ny mobil laddare till mig eftersom att min helt plötsligt gick sönder.. Skulle inte klara mig utan mobilen!

Nu har ja och Jenny precis bakat bullar till hennes födelsedag på torsdag. Tänk att min lilla syster blir byxmyndig, hon blir liksom stor!


Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0