Fredag!

Nu är ännu en fredag snart avklarad.
Dagen började med att jag och Jessica såg min lilla systers lucia tåg sen åkte vi vidare till skolan och såg ett lucia tåg till, väldigt många lucia tåg idag..
Sen var det vanlig dag igen,  min grupp redovisade om Teckenspråk idag, var nog inte så jätte intressant att lyssna på menmen...
Efter skolan åkte ja direkt till min massör och blev masserad i 1 timme. Nu sitter ja här och väntar på att Jenny ska komma hem med maten, som idag blir Sushi!
Kl 7 kommer Jessica hit och då blir det Idol kväll! Vem vinner Kevin eller Alice? Själv hoppas ja på Kevin.



Ha en fortsatt bra Fredag så skriver ja kanske senare eller imorgon!
Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0