Sjuk!

Fy va jag hatar att vara sjuk!


Ha, så är man sjuk igen och har fortfarande inte fått svar på blodproverna... Va är det egentligen för fel på mig?!
Var hemma idag och blir hemma imorgon igen.. fy va ja hatar att vara sjuk!
Idag har jag iaf sett två filmer, först blev det Narnia - Prins Caspian och sen blev det Linas kvällsbok. Imorgon får ja se var det blir för film..

Jag och Jenny hade det jätte jul mysigt igår! Vi tittade på Grinchen och drack varm choklad!

Nu är det inte långt kvar till JULLOV och på lördag åker jag till pojkvännen min och sen fyller han 18 på Tisdag! Ja kommer hem igen samma dag och sen kommer han hit den 26e!

Pusspuss / Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0