2 days left!

Jag vet liksom inte vad jag ska skriva det har inte hänt något som jag kan berätta och som är intressant att läsa...

Jag kan berätta att jag längtar jätte mycket till sportlovet! Ska bli så kul att få åka skidor och att bara vara i Sälen igen! Det ända tråkiga med den här sälen resan är att inte B ska med...

Men vet du?! Jag kommer att sakna ihjäl mig efter dig när jag är i Sälen! Jag vill bara träffa dig igen.. När vi sågs förra gången sågs vi ju inte så länge.. hade velat stanna i Gävle så mycket längre!

Nu ska jag titta på tv men skriver mer imorgon om det händer något intressant... Puss från en jätte förkyld Sofia!



Kommentarer
Postat av: Hanna

SÄLEN PÅ SPORTLOVET FFS :D

2008-02-20 @ 22:02:06
URL: http://theboman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0