Alla hjärtans dag!

Så nu har man blivit som alla kändisar som går på Rehab, haha! nä men idag var jag på min första tid hos min sjukgymnast, det var kul och jag ska äntligen få bli av med nack ontet.. Blev tejpad för att jag ska få bättre hållning..AJ! Det var tydligen att av problemen..

Som alla vet så är det alla hjärtans dag idag... hmm hur ska jag fira den.. jo genom att åka och träna. Det ska bli jätte skönt att få träna har inte gjort det på 2 veckor typ.. 

Nu kom mamma hem med gelehjärtan till mig och Jenny... åh va gott!

 
haha jag måste bara lägga in den här låten!

Ha en fortsatt bra alla <3-dag! Puss Sofia

Kommentarer
Postat av: Josephine

Grattis på alla hjärtansdag ! ! ! Hoppas det blir bra med ryggen och det. Jag har faktiskt också gelé hjärtan häär (A) hihi .
Ses imorgon, älskar dig ! ! ! !

2008-02-14 @ 17:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0