Första dagen i backen!

Igår satt jag i bilen hela dagen så det är inte så mkt jag kan skriva om det...

Vaknade halv 9 imorse sen var det bara sätta igång att fixa sig. Vi var vid backen vid halv 12, var i Tandådalen idag!
Första åket gick inte så jätte bra, var rätt stel och allmänt trött...Men med solen skinande i ansiktet så blev man faktiskt väldigt pigg. Åkte skidor hela dagen och åt Tacos till lunch, var riktigt gott.

Nu sitter jag här i stugan och ska snart hoppa in i duschen.. Vet inte riktigt vad vi ska göra ikväll men nått hittar vi säkert på.

Jag saknar Honom otroligt mycket! Men jag får se det på den possetiva sidan.. När jag kommer hem är det bara 1vecka kvar till vi ses igen!

Nu ska jag vara lite social. Men försöker att skriva lite varje dag!
Puss från en Skidglad flicka!

Kommentarer
Postat av: Litetp

Åå vad härligt att få åka skidor!! Kan se framför mig hur du åker nerför backan ;) Saknar dig också, något otroligt mycket!!!

2008-02-24 @ 19:15:42
URL: http://litetp.blogg.se/
Postat av: Litetp

Asså, när jag kommenterar på din blogg så kommer inte allt med...Vi ska bo på Anglais, vid Stureplan. Puss

2008-02-24 @ 19:16:50
URL: http://litetp.blogg.se/
Postat av: Mamma Muu

Hej Skidtjejen!

Låter som om ni har det jättemysigt.
Ska bli kul o komma dit på onsdag. Saknar er.
Ha det bäst o åk lite för mig oxå ;-)
Puss

2008-02-25 @ 11:33:38
Postat av: linda

hälsningar från en till skidglad flicka som tyvärr inte kan åka skidor :(

2008-02-25 @ 19:21:18
URL: http://lindalynn.blogg.se
Postat av: M4tla

Heej Sofia! Hoppas du har det bra ute i backen men vänta bara snart kommer jag också att åka haha. Ha det bäst! Saknar dig, och försök att inte bryta några ben nu:P

2008-02-26 @ 19:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0