Från en super födelsedag till en inte riktigt så super dag...

Känns som om min födelsedag inte riktigt blev som jag hade tänkt mig...

Fick veta idag att Han inte kommer till sthlm för att det var fullt på bussen och tåget... känns inte så jätte kul.
Och sen så blir det typ ingen middag med tjejerna heller.. för vi fick inte plats på någon restaurang.. men jag, B och M ska ändå gå ut och äta för det blir juh inte så kul att sitta hemma på sin födelsedag..
På kvällen sen ska jag typ träffa Flicksen och ha trevligt, hoppas jag.
Varför blir det aldrig som jag har tänkt mig?



 

det var allt för mig.. puss // Sofia

Kommentarer
Postat av: Josephine

GRATTIS SNYGGING-STYGGING-ÄLSKLING! ! ! ! !

Jag förstår precis vad du menar. Tycker också att det är skit tråkigt, jag hade hellre gått ut och käkat och dragit på fest efter. Menmen, singstar är ju inte så dumt ;) haha!
Vi får göra det bästa av situationen :/ (Jag som var så sugen på fest, som alltid)

Ha en fortsatt bra dag så ses vi om ett par timmar ! ÄLSKAR DIG ! ! ! GRATTIS IGEN !

2008-02-02 @ 00:37:57
URL: http://beapoppie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0