Fredag!

Har just tittat klart på lets dance och det var verkligen helt fel par som åkte ut...!

Imorgon gäller det! Ska åka till gävle med en kompis i klassen och träffa HAN! Jag längtar jätte mycket men börjar bli riktigt nervös också..

Idag så bakade jag bröd och gjorde havreflan.. det är så mycket lättare att göra saker än vad man tror.. tror nästan alla kan bli mäster kockar bara man kollar på recepten ^^

Gu va jobbigt det är att ha tejpad rygg man måste liksom sitta helt rakt hela tiden och kunde knappt sova i natt. Men det blir nog bättre i natt eller så kommer jag inte kunna sova för att jag är så pirrig ist..haha!

Skriver imorgon om hur det gick i gävle! Puss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0