hmm..

Igår var jag i stan och åt på Jensen böfhus med tjejerna i klassen, det var mysigt och maten var jätte god. Våran servitör var jätte trevlig så det var ju ett plus, Så till Jensen böfhus kommer vi nog gå tillbaka!

Känns så skönt att vara ledig idag igen men imorgon böjar skolan igen, suck... Tillbaka till vardagen..


Jag måste bara lägga in att jag tänker jätte mycket på dig B! Det som du har varit med om tycker jag ingen ska få vara med om... Jag vet inte vad jag ska skriva men bara så att du vet så finns jag alltid här för dig! 

Kommer du ihåg? haha våran låt!



eller den här? du fanns alltid där för mig när jag mådde dåligt så nu är det min tur att finnas här för dig!



Men nu ska jag gå och titta på en film, skriver kanske senare // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0