Imorgon drar vi!

Vaknade halv 8 imorse och fick panik! Jag skulle juh gå till skolan idag fast jag är jätte förkyld, var hemma igår..
Pappa körde mig till skolan för att jag skulle hinna. Jag och E gjorde en jätte god fruktsallad med någon sås som inte var lika god...
Kom hem vid halv 5 från skolan, då var jag jätte trött och hungrig... Pappa satte igång med maten så fort han kom hem, det blev kött, potatis och svampsås..jättegott!

Nu sitter jag i mitt rum med M och Jenny och tittar på Lets dance.. borde egentligen packa!

Imorgon drar vi till Sälen, Äntligen! Det ska bli så härligt att få åka skidor igen. Jag ska försöka skriva lite varje dag för vi kommer att ha med oss datan. Så då får ni läsa om hur jag har det och så ^^



Nä men nu ska jag fortsätta att packa! Vi hörs när jag har tid...

puss från en Skidbrud!

Kommentarer
Postat av: Evelina

Ha så skoj i backen!!!

2008-02-22 @ 22:20:21
URL: http://hjartaallt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0