Prinsessan på ärten?

Åh va jag har sovit skönt inatt i den nya sängen fast tror jag kommer att sova ännu skönare inatt när jag är lite mer van med att jag inte har en 90 säng längre..

Det var helt ok att vara tillbaka i skolan idag.. Tack E för presenten! Började 8.20 och slutade 16.30 men dagen gick faktiskt riktigt fort.
Imorgon är jag ledig!

Vet DU?! Jag längtar grymt mycket till helgen! Bara att min syster blir frisk och att inte jag och mamma åker på den där dunder förkylningen... för då blir det nog inget Gävle för min del... Men man får hoppa på det bästa!

Hej då från en frisk och glad Sofia!


Kommentarer
Postat av: Josephine

Hur känns det att bli vuxen ? :P
Men visst är det härligt med en 120 säng ! Perfekta måttet att dö för när man köper säng alltså.

2008-02-11 @ 22:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0