tråkig...

Jag ska skriva lite kort fattat.. är hemma idag igen och känns som om jag aldrig kommer att bli frisk. Pratade med mamma förut och hon sa om inte jag blir bra till imorgon så måste vi nog åka till doktorn. Jag vill inte åka till doktorn för det känns som man bara får höra massa dåliga saker då, och jag orkar inte höra mer dåligt! Men ändå vill jag bli frisk!

Gu vad det känns som om jag bara skriver om tråkiga saker i min blogg... Jag ska förbättra mig!

2 veckor kvar till LOV och det menas med 2 veckor kvar till Sälen tjejor! Jag hoppas att vi får det lika roligt som vi har varje år och i år får vi med oss en till, Välkommen till sälen gänget B!

image30

Nu ska jag gå och titta på en film men skriver kanske mer senare, Ciao från Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0