Underbar helg!

Igår var jag i Gävle och träffade HONOM! Tog två timmar med bil och startade hemifrån 12.00 så vi  var i Gävle vid 14.15 då åkte vi direkt till Läkerol Arena och tittade på när han spelade match, han var jätte duktig. "stolt"  de vann med 5-1. Efter matchen träffades vi för första gången,då var jag riktigt nervös..men det gick väldigt bra och det nervösa släppte. Vi tog lokalbussen in till centrum och när vi satt där på bussen frågade en man i 35 års ålder om vi var från sthlm, haha vadå utpekad ^^ När vi var inne i centrum eller stan va det nu heter, haha så gick vi till ett café och där satt vi nästan i 2 timmar.. Sen var det dags att åka hem, jag ville verkligen inte åka hem! Jag ville vara kvar hos han! Tack mamma som orkade köra mig hela vägen till Gävle och hem!

Idag när jag vaknade ville jag bara åka tillbaka till Gävle! Men det gick juh inte.. vi åkte ist och tittade på när pappa spelade fotboll med sitt jobb och sen åkte vi och shoppade i täby c köpte en ny vår jacka och en ny tröja. Jag lämnade också in ett kort på mig och ett på han på förstoring så att dom får plats i en tavla. 

Snart ska jag sätta upp tavlan och mina nya gardiner som jag köpte i veckan.

Hej då från Sofia som har haft världens bästa helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0