Glad fast ändå ledsen

Nu är jag så där dålig på att skriva igen..

Det första jag ska berätta är att jag  var hos doktor förra onsdagen och fick inte så jätte roliga beked...
Fick veta att jag måste börja hos sjukgymnast för min nacke/axel, det känns rätt ok får juh träna och bygga upp muskler. Fick också veta att jag måste operera handen, har fått någon knöl där efter skidresan med becca så jag ramlade.. Jah ska också kanske operera min käke för jag har problem med den, kan inte öppna munnen helt och det knäpper så fort jag öppnar munnen..
Det kom som en chock för mig när jag fick veta allt det här. Men eftersom att farmor inte heller mår så bra så har vi sagt till varandra att vi ska klara det här tillsammans!
Jag vill tacka mina kompisar exta mycket för att ni verkligen stöttar mig.. Och J det känns verkligen som om jag kan prata med dig om allt!

Det andra jag ska berätta om är att jag har börjat prata med en kille som verkar helt underbar.. men det är svårt att säga eftersom att vi aldrig har träffats... Men blir alltid lika glad när jag får ett gulligt sms ifrån honom och så! Tror nästan att det är han och mina underbara kompisar som har fått mig att må bättre.

Nu kan jag inte skriva mer för jag ska på middag hos min gammel farmor.
Men vi hörs! Tjingeling // Sofia

Kommentarer
Postat av: Josephine

Jag känner likadant med dig, vi ses imorgon

2008-01-23 @ 21:36:33
URL: http://beapoppie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0