haha kanske nya mat Tina

Hejsan alla glada!

Idag var vi på hotellet igen fast nu har vi bytt så nu är min grupp i köket och den andra gruppen har hotell och servering. Förra fredagen lagade vi pannkakor som inte gick så bra för min del men alla åt dom iaf.
Idag lagade jag och A fiskfond.. det var jätte äckligt men ändå kul, gjorde fiskfonden på gamla fiskben och sånt.
Får se hur det går att laga mat imorgon och då ska jag laga med J.

måste bara lägga en låt! 




men nu ska jag gå och bya om innan jag ska åka och träna. Men vi hörs! // Sofia

Kommentarer
Postat av: Josephine

Vi kommer att vara bäst imorgon !

2008-01-24 @ 21:10:05
URL: http://beapoppie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0