Romme!

Hejsan alla glada..

Jag kom precis hem från Romme och det enda jag kan säga om dagen var att det var en toppen dag!
Gick upp 5 imorse och sen så gick bussen kvart över 6.. Bussresan gick snabbare än vad jag hade trott kanske tack vare mina tjejer.. Väl framme i Romme så hämtade tjejorna ut sina skidor och sen började skidåkandet. Vi åkte fram till kl halv 4 och bussen gick hem 4.

Så det var en liten resume över den här underbara dagen i skidbackarna!

image28





2 dagar kvar sen smäller det!
Guu va jag längtar både att få träffa HAN och att få fira min födelsedag tillsammans med flicksen!

Haha jag kommer ihåg att när man var mindre så kunde man inte sova på natten innan sin födelsedag och sen så vaknade man alltid jätte tidigt och bara låg och väntade på att familjen skulle komma in och gratta en.. så var jag iaf.


Hejdå från Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0