4 timmar kvar sen lyfter vi!

Nu är väskan stäng genom att vi fick hoppa igen den och alla är klara för att åka till flygplatsen! Kan det bli bättre, jag tror knappast det.. Om fyra timmar sitter  jag och familjen på flygplanet på väg för att flyga iväg till Menorca.
Om jag tänker att ikväll så kommer inte jag vara hemma i Sverige längre, då blir jag faktiskt lite pirrg, haha!

Jag kommer sakna alla här hemma jätte mycket och jag hoppas ni får det lika bra som jag kommer ha det, men det tror jag inte.. HAHA!



Här kommer vi bada och sola! Så ni kan ju titta på bilderna och tänka att imorgon så kommer jag ligga i vattnet där..

Pusspuss // Sofia

Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Ser jättefint ut:) hoppas du får det bra där borta:) älskar dig<3333333333333333

2008-07-15 @ 12:31:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0