Menorca - Imorgon!

Allt är nästan packat och jag är laddat för ännu en super vecka utomlands.. Den här gången är det Menorca som gäller med familjen!

Helgen som var har varit jätte mysigt men tyvärr går alla de mysiga helgerna med pojkvännen för fort.. Men snart åker vi till Spanien och då blir det mer än bara en helg på 3 dagar..

Idag har jag varit med Sofia på lite ärenden, henne hade jag inte träffat på jätte länge så de var jätte trevligt! Vi hade massa att prata om, vi tycker verkligen lika om saker och vi förstår verkligen varandra. Synd att vi träffas så sällan för när vi sen träffas har vi verkligen skit kul!

Nu ska jag fortsätta packa, försöker att skriva ett inlägg imorgon innan vi åker till arlanda!
ha det så bra så länge! Pusspuss // Sofia


Kommentarer
Postat av: hemligbeundrare

Som sagt, tiden går fort när man har roligt:P älskar dig Sofia:)L)

2008-07-14 @ 21:20:21
Postat av: Anonym

ska du inte gå in lite mer detaljerat på vad ni gjorde (A)?

2008-07-14 @ 23:16:40
Postat av: Sofia

Svar till anonym - det vill du allt veta, vah?

2008-07-14 @ 23:17:41
URL: http://sfi1a.blogg.se/
Postat av: Adrian

Var det nåt barnförbjudet?

2008-07-14 @ 23:19:48
Postat av: Sofia

Svar till Adrian - det kanske det var ^^

2008-07-14 @ 23:21:52
URL: http://sfi1a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0