Jag klarar det!

Jag har hört att många säger att ett distansförhållande skulle de aldrig klara av, jag var en av dem till jag träffade en som bor 20 mil ifrån. Visst är det jobbigt att inte alltid kunna ses och kunna inte pussa på den när man vill, men vet ni.. det funkar faktiskt helt utmärkt. Man har liksom tid att göra andra saker och inte alltid behöva vara med sin pojkvän.. Men så fort man ses så bryr man sig bara om varandra och eftersom att man har saknat varandra så mycket så tror jag aldrig att man tröttnar på samma sätt som man kanske gör om man är tillsammans med någon här.

Jag har varit borta nu från min pojkvän sen i midsomras och det har varit jätte jobbigt och jag har verkligen saknat honom jätte mycket. Nu ses vi äntligen igen på torsdag innan jag försvinner i väg på nästa resa. Det värsta var när jag var i Italien för då blir det så dyrt att ringa, då saknade jag hans röst.. tank att inte få höra sin pojkväns röst på 5 dagar. Men vi klarade det och det är jag jätte glad för! Jag längtar nu mest bara tills vi åker till Barcelona tillsammans, det ska bli jätte mysigt tycker jag.



Pusspuss // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0