Äntligen!

Nu är äntligen fältbiologin slut.. eller äntligen och äntligen den var faktiskt rätt mysig men nu har jag sommarlov på riktigt! Igår på kvällen så åkte jag in till stan med lite kompisar för att titta på fotbollsmatchen i kungsan, när vi väl kom dit så hade de stängt så att inga fler människor fick komma in.. Vi som verkligen var jätte taggade på att få stå där och skrika. Jag skulle möta upp en annan kompis där och han kom inte heller in så vi gick hem till hans kompis på Östermalm och såg matchen.. Tyvärr blev hela matchen en besvikelse, SVERIGE SÖG!



Idag så ska jag och Jenny åka in till stan och titta lite i affärer och fika innan jag ska möta upp pojkvännen på centralen.
(Vet inte om jag kommer att blogga så mycket i helgen eftersom att han är här och då känns det taskigt att sätta sig och blogga).

Om ja inte gör det så får alla läsare ha en super midsommar!
Pusspuss Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0