Jobba, Jobba, Jobbaaa!

Idag var den första dagen på jobbet, det var roligt men en sak förstår jag inte... De är människor som sitter med helt tomma tallrikar och har lagt bestiken så att man får ta dem och sen när man snällt tar tallriken från dom blir det jätte sura. Tydligen hade 2 av mina arbetskamrater varit och försökt ta en tallrik från en tant och då kommer jag som inte vet om det här och försöker ta den också och så blir hon jätte jätte sur, men va fan ändra bestiken då så att det inte ser ut att du är klar!

När jag kom  hem från jobbet tänkte jag idag ska jag inte gå och lägga när jag kommer hem utan gå och lägga mig tidigt ikväll i stället så jag och jenny och hennes kompis tittade på Titanic.. de är nog en av mina favoritfilmer. Vi alla 3 satt här och små grät..



Ikväll ska jag rensa min garderob och börja titta på de jag ska ha med mig till Rom! Guu va jag längtar, det ska verkligen bli jätte härligt att komma bort ett tag och bara njuta av värmen.

Pusspuss // Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0